Les reserveren

Leuk dat je weer een yogales wilt reserveren!

Leuk dat je weer een yogales mee komt doen!
Kom in je flow bij JOOGA en meld je aan voor je les naar keuze! De lessen staan in het lesrooster vermeld.
Laat de dag van je afglijden, doe weer nieuwe energie op en neem even tijd voor jezelf.
Tot op de mat!

‘Warning: Yoga has been known to cause health and happiness’.

Wilt u graag een Jooga abonnement afsluiten, ga dan naar onderstaand aanvraagformulier

abonnement aanvragen

Reserveringsformulier:

Vul onderstaande gegevens goed in, deze worden gebruikt om uw abonnement bij te houden en uw plek te reserveren tijdens de aangegeven les.

Kies uw abonnementsvorm: (verplicht)

Kies hier uw Lesvorm

Woensdag:
 10:00 tot 11:00 - Easy Flow Yoga

Donderdag:
 20:00 tot 21:00 - Hatha Yoga

Bekijk HIER het rooster met de verschillende Yogalessen!

Indien u niet in deze week de les volgt, dan graag hieronder de gewenste datum aangeven:

Ik ga akkoord met de afschrijving van de les in mijn abonnementenregistratie.

Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden


Wat is handig om te weten?

Voor de les:

  • Kom op tijd (een kwartier voor de les begint), zo kun je de les ontspannen beginnen;
  • Draag comfortabele, gemakkelijk zittende kleding;
  • Neem een klein handdoekje mee;
  • Doe de oefeningen bij voorkeur op een lege maag en drink goed van te voren. Wil je toch wat eten, eet dan wat lichts. Een volle maag kan zorgen voor kramp of misselijkheid;
  • Heb je blessures of klachten, geef dit altijd vooraf bij de docent aan. 

Tijdens de les:

  • Doe wat je kunt en accepteer waar je op dat moment bent. Ga je te ver in een houding, dan kun je jezelf blesseren. Luister naar je lichaam en respecteer je lichaam;
  • Wees niet onzeker over het feit dat je net begint of stijf bent. Iedereen heeft last van stijfheid, iedereen doet wat hij of zij kan en wat goed voor hem of haar is;
  • Luister naar de docent, wat anderen doen is niet belangrijk, focus op je eigen lichaam en wat de docent doet en zegt;
  • Concentreer je op de houdingen en houdt focus op je adem, je focuspunten en je lichaam;
  • Zorg dat je warm genoeg bent voor de afsluitende eindontspanning. Trek je sokken aan, een warme trui aan en ontspan volledig.


Na de les:

  • Na de les is er gelegenheid om een kopje thee of water te drinken;
  • Maak de mat schoon en ruim hem netjes op;
  • Geef jezelf de tijd om na de les in je op te nemen wat je hebt gedaan. Yoga geeft je lichaam direct feedback, leer daar naar te luisteren;
  • Yogahoudingen stimuleren allerlei systemen in het lichaam. Het is logisch dat dit na de les fysiek of emotioneel merkbaar is. Ga naar de docent voor advies of eventuele begeleiding.
  • Yoga lessen

    nov20
    Vinyasa flow yogaTime: 19:00
    nov27
    Vinyasa flow yogaTime: 19:00
    dec04
    Vinyasa flow yogaTime: 19:00
    dec11
    Vinyasa flow yogaTime: 19:00
    dec18
    Vinyasa flow yogaTime: 19:00
    dec25
    Vinyasa flow yogaTime: 19:00
  • Yogalessen kunnen o.a. bijdragen om:

      • Leniger en fitter te worden

      • Rust en ontspanning te krijgen

      • Te herstellen van blessures en werken aan meer stabiliteit

      • Stijve gewrichten door (duur)sport soepeler te maken

      • Balans te krijgen naast hoge werkdruk en / of stressvol leven

      • Oververmoeidheid en slechte conditie te verbeteren

      • Te werken aan gewichtsverlies en de bloeddruk te verlagen.

‘JOOGA heeft een erg toegankelijke, leuke en professionele yoga workshop aangeboden voor een groep jong volwassen binnen de forensische psychiatrie. Erg goed begeleid met ruimte voor ieders mogelijkheden en stijl. De groep ging volledig mee met de onderdelen waar de docente Jorieke ze in mee nam. Een aanrader en voor herhaling vatbaar!’
Erik Timmerman, Van der Hoeven Kliniek Utrecht